567 313 639
Všechny uvedené ceny jsou konečné
Odlety: Praha, Brno, Ostrava, Pardubice

Aktuality

Aktuální stanovisko pojišťovny UNIQA ke dni 22. 6. 2020

FAQ k cestovnímu pojištění UNIQA v souvislosti s COVID19:

Léčebné výlohy – vykryjí všechno jako doposud? Vztahovalo by se i na léčbu Covid-19?
Léčebné výlohy cestovního pojištění do zahraničí od UNIQA kryjí onemocnění Covidem-19 v plném rozsahu (včetně asistence, hospitalizace, medikace, případně i repatriace pacienta do ČR). To vše s jedinou výjimkou: krytí se nevztahuje na státy/oblasti, do nichž je nedoporučené cestovat podle aktuálních informací na webu Ministerstva zahraničních věcí (MZV). Ty jsou každodenně upravovány podle současné situace. Pokud by klient jel do takto nedoporučené oblasti, nemůže počítat s tím, že jeho cestovní pojištění UNIQA je platné. Situace, kdy v tzv. semaforu je vládou země označena červeně, jsou z krytí vyloučeny všechny situace v souvislosti s koronavirem. Stejně tak nelze vycestovat do oblastí, kam lokální autorita zakáže možnost vstupu. Pokud dojde k vyhlášení „nedoporučení“ až v době pobytu (tedy nikoli v okamžiku vycestování), cestovní pojištění platné je a vztahuje se i na Covid-19. Klient je ovšem povinen řídit se místními nařízeními a dodržovat všechna lokální opatření.

Co dělat v případě uvíznutí v karanténě?
V případě, že klient mohl v souladu s opatřeními vycestovat do zahraničí a uvíznul v karanténě z důvodu pandemie koronaviru a lokálních opatření (a klient prokazatelně neměl možnost se navrátit před uzavřením do ČR), platí následující pravidla:
- UNIQA prodlouží zdarma pojištění všem, kdo se z důvodu karantény nemohou vrátit do ČR v původně plánovaném termínu, a to za předpokladu, že neměli jinou možnost návratu (jiný komerční let, vládní repatriační let/autobus atp.). Cestovní pojištění je platné až do chvíle, kdy návrat bude možný
Cestovní pojištění se bohužel nevztahuje na ušlou mzdu (ušlý zisk), náklady na ubytování a s ním spojené náklady, náhradní letenky apod.
- Zákazník musí prokázat, že se nedostal svým pobytem do rozporu s opatřeními týkajícími se cestování, a to jak českými, tak i místními.

Na co se vztahuje pojištění storna? Bude platit storno i v případě, že by někdo dostal Covid-19 nebo se třeba ocitl v lékařem/hygienou nařízené karanténě?
Vztahuje se především na zdravotní problémy dotyčného klienta, případně nejbližších rodinných příslušníků. Dále na nenadálé situace v rodině, jako je úmrtí, závažná operace (i mazlíčka, který měl cestovat s turistou), nutná účast v soudním stání, nesložení maturitní a podobné zkoušky plus tzv. vztahové vážné situace, jako je zrušení svatby, rozvodové řízení apod. Onemocnění Covidem-19 je důvodem pro uplatnění storna, karanténa (i nařízená) bez potvrzené diagnózy nikoli.

Jak funguje asistenční služba?
V případě pojistné události v zahraničí je klientům k dispozici v režimu 24/7 asistenční služba UNIQA. Doporučujeme nyní ještě důrazněji než za normálních podmínek konzultovat s ní každý případ nouze. Zároveň je ovšem třeba vzít na vědomí, že rozsah asistenčních služeb může být v místě pobytu omezen s ohledem na místní pravidla o možnostech volného pohybu, cestování a poskytování služeb.

 

 

25.03.2020

Vážení zákazníci,

vzhledem k nastalé nelehké situaci jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc a posunout termín druhé splátky k 30.04.2020. Chápeme Vaše obavy, proto u nás můžete bezplatně změnit termín zájezdu ještě 21 dní před odletem. Další možností je vystavení voucheru ve výši Vámi zaplacené zálohy, kdy platnost voucheru je do 30.09.2021. Podmínkou pro vystavení voucheru je zaplacení 50% ceny zájezdu.

Přejeme Všem hodně zdraví a sil do dalších dní.

                                                                                                 

14.03.2020

Vážení zákazníci,

v návaznosti na rozhodnutí vlády České republiky o zákazu provozu restaurací a obchodů s výjimkou prodejen potravin, lékáren, drogerií nebo čerpacích stanic, který platí od dnešního dne (14. 3. 2020), dochází k uzavření našich poboček.

Nadále jsme Vám k dispozici na telefonních číslech 567 313 639-40, 563 034 210-11 nebo nas kontaktujte e-mailem na info@krasimtour.cz, taky jsme Vám k dispozici na online chatu. Prosíme Vás, abyste se na nás obraceli těmito cestami.

 

01.03.2020

Vážení klienti,

vzhledem k nastalé situaci spojené se šířením koronaviru jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc a ulehčit Vám situaci při rozhodování o zakoupení zájezdu u naší cestovní kanceláře.

Pokud si objednáte zájezd (platnost od 1.3. 2020) do nabízených bulharských destinací, garantujeme Vám možnost stornovat zájezd bez poplatků,

a to do konce dubna 2020.

V tomto termínu stále nabízíme velký výběr možností ubytování za příznivé ceny. Veškeré vaše dotazy rádi zodpovíme telefonicky či mailem.

22. 6. 2020 22:25

AKCE
 
ZeměDestinaceHotelOdletová místaTermínPočet nocíStravaDospělý v pokojiDetailRezervace