567 313 639
Všechny uvedené ceny jsou konečné
Odlety: Praha, Brno, Ostrava, Pardubice

Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění

Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění ke stažení zde <<<

1.4.2021

Pojistnou událostí v pojištění léčebných výloh je úraz nebo akutní onemocnění pojištěného v zahraničí vyžadující ambulantní či nemocniční ošetření nebo léčení. Pojistitel nebo asistenční služba pojistitele zajistí úhradu nákladů vzniklých pojištěnému v souvislosti s nutnou nezbytnou a přiměřenou lékařskou péčí v důsledku náhle vzniklého onemocnění pojištěného. Těmito náklady se rozumí mimo jiné a zejména ambulantní lékařské ošetření, pobyt v nemocnici ve standardním lůžkovém pokoji po dobu nezbytně nutnou, který je podložen lékařskou zprávou, dále léčení, zákroky a operace, které nebylo možné s ohledem na zdravotní stav pojištěného odložit do doby jeho návratu do ČR.
Karanténa nebo izolace osoby, která je pozitivní na COVID-19, ve vyhrazeném hotelovém pokoji, není ambulantním ošetřením, pobytem v nemocnici, ani přiměřenou lékařskou péčí. Za normálních okolností takové výlohy pojišťovna nehradí. UNIQA, v reakci na současnou situaci, zajistí úhradu nákladů vzniklých pojištěnému, u kterého bylo indikováno onemocnění COVID-19 bez nutnosti hospitalizace, na nucené prodloužení pobytu v hotelovém pokoji či jiném typu ubytovacího zařízení maximálně do výše nákladů, které odpovídají pobytu v nemocnici ve standardním lůžkovém pokoji.

14.12.2020

UNIQA pojišťovna - koronavirus - základní pojištění a připojištění

UNIQA pojišťovna na rozdíl od některých jiných cestovních pojišťoven hradí náklady na léčbu onemocnění COVID-19 v zahraničí a storno z důvodu onemocnění COVID-19 již v základním pojištění bez nutnosti se připojišťovat. Podle VPP2020 již není barevné značení MZV rozhodující a pojišťovna hradí náklady na léčbu onemocnění COVID-19 ve všech zemích světa.
Kromě základního pojištění pojišťovna nabízí v našem programu připojištění COVID-19 za 34 Kč na den (obecně PANDEMIE), které se v zahraničí vztahuje i na osoby, u kterých se COVID-19 neprokázal, ale je na ně uvalena prostá karanténa.

22. 6. 2020
FAQ k cestovnímu pojištění UNIQA v souvislosti s COVID19:

Léčebné výlohy – vykryjí všechno jako doposud? Vztahovalo by se i na léčbu Covid-19?
Léčebné výlohy cestovního pojištění do zahraničí od UNIQA kryjí onemocnění Covidem-19 v plném rozsahu (včetně asistence, hospitalizace, medikace, případně i repatriace pacienta do ČR). To vše s jedinou výjimkou: krytí se nevztahuje na státy/oblasti, do nichž je nedoporučené cestovat podle aktuálních informací na webu Ministerstva zahraničních věcí (MZV). Ty jsou každodenně upravovány podle současné situace. Pokud by klient jel do takto nedoporučené oblasti, nemůže počítat s tím, že jeho cestovní pojištění UNIQA je platné. Situace, kdy v tzv. semaforu je vládou země označena červeně, jsou z krytí vyloučeny všechny situace v souvislosti s koronavirem. Stejně tak nelze vycestovat do oblastí, kam lokální autorita zakáže možnost vstupu. Pokud dojde k vyhlášení „nedoporučení“ až v době pobytu (tedy nikoli v okamžiku vycestování), cestovní pojištění platné je a vztahuje se i na Covid-19. Klient je ovšem povinen řídit se místními nařízeními a dodržovat všechna lokální opatření.

Co dělat v případě uvíznutí v karanténě?
V případě, že klient mohl v souladu s opatřeními vycestovat do zahraničí a uvíznul v karanténě z důvodu pandemie koronaviru a lokálních opatření (a klient prokazatelně neměl možnost se navrátit před uzavřením do ČR), platí následující pravidla:
- UNIQA prodlouží zdarma pojištění všem, kdo se z důvodu karantény nemohou vrátit do ČR v původně plánovaném termínu, a to za předpokladu, že neměli jinou možnost návratu (jiný komerční let, vládní repatriační let/autobus atp.). Cestovní pojištění je platné až do chvíle, kdy návrat bude možný
- Zákazník musí prokázat, že se nedostal svým pobytem do rozporu s opatřeními týkajícími se cestování, a to jak českými, tak i místními.

Na co se vztahuje pojištění storna? Bude platit storno i v případě, že by někdo dostal Covid-19 nebo se třeba ocitl v lékařem/hygienou nařízené karanténě?
Vztahuje se především na zdravotní problémy dotyčného klienta, případně nejbližších rodinných příslušníků. Dále na nenadálé situace v rodině, jako je úmrtí, závažná operace (i mazlíčka, který měl cestovat s turistou), nutná účast v soudním stání, nesložení maturitní a podobné zkoušky plus tzv. vztahové vážné situace, jako je zrušení svatby, rozvodové řízení apod. Onemocnění Covidem-19 je důvodem pro uplatnění storna, karanténa (i nařízená) bez potvrzené diagnózy nikoli.

Jak funguje asistenční služba?
V případě pojistné události v zahraničí je klientům k dispozici v režimu 24/7 asistenční služba UNIQA. Doporučujeme nyní ještě důrazněji než za normálních podmínek konzultovat s ní každý případ nouze. Zároveň je ovšem třeba vzít na vědomí, že rozsah asistenčních služeb může být v místě pobytu omezen s ohledem na místní pravidla o možnostech volného pohybu, cestování a poskytování služeb.

26. 4. 2021 13:22

AKCE
 
ZeměDestinaceHotelOdletová místaTermínPočet nocíStravaDospělý v pokojiDetailRezervace